Політика повернення

ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ

Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України №172 (від 19 березня 1994 року) парфумерія та косметика належної якості не підлягає поверненню та обміну.

Обміну підлягає виключно товар із виробничим чи заводським браком.

Покупець погоджується з тим, що придбаний ним товар, не підлягає обміну або поверненню у разі, якщо:

  • Після покупки, товар був у використанні, порушена цілісність упаковки та/або комплектність
  • Товар був куплений як знижений в ціні
  • Якщо у покупця виявилася алергічна реакція чи індивідуальна непереносимість.

ПОВЕРНЕННЯ КОШТІВ

Якщо куплений товар підлягає поверненню чи обміну, кошти буде повернено покупцю у повному обсязі або товар буде замінено протягом 3-х робочих днів із моменту обробки заявки повернення.

У разі повернення або обміну товару витрати на пересилання оплачує продавець.

Для створення заявки на повернення або обміну товару зв’яжіться з нами за телефоном 067 653 24 59.